avatar Sporadyczne zapiski w tym blogu do dupy robi sterany przez życie reed z miasta Chorzów. Przependalowałem mnóstwo kilometrów, ale do bloga trafiło 4322.32 kilometrów w tym 1821.30 w terenie. Pendaluję z zajebistą średnią wynoszącą 16.46 km/h
NIc ciekawego o mnie.

Meine Kamerad

Wyczes roczny

Wykres roczny blog rowerowy reed.bikestats.pl
Dane wypadu:
Fahrrad:Leśny gural

Z wizytą na księzycu ;)

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 20.04.2009 | Commenty 5

Cóż tu dużo pisać. W końcu ruszyłem na hałdy, czas najwyższy, bo wszystko już chyba wyschło i da się jeździć "po ludzku"

Kategoria , offRoad

reed
| 07:08 piątek, 24 kwietnia 2009 | linkuj BTW, dodałem parę fotek :)
| 06:58 piątek, 24 kwietnia 2009 | linkuj Dzięki za pozdrowionka dkr :)
Niestety, mnie w sobotę nie będzie w Chorzowie, mam zawody o puchar mojej firmy :>
Ale spoko sam trafisz. Ta hałda ze zdjęć znajduje się w miejscu gdzie leci droga z Maciejkowic w strone Piekar. Jedziesz mając po lewej Żabie Doły. Możesz na jej (prawie) końcu przejść przez tory (tam gdzie kiedyś most był) i wyjdziesz jakieś 200m przed czołem hałdy. Tyle, że żeby na nią wjechać, trzeba skierować się drogą prosto do skrzyżowania z tramwajem i tam skręcić w lewo, po jakichś 200 - 300 m jest po prawej stacja energetyczna (Brzeziny) a na wprost ścieżka którą wjedziesz na hałdę. Niestety, to jedyna droga na nią. Jest tak stroma, że nie da się zejść/zjechać w innym miejscu :)
shovel
| 00:16 piątek, 24 kwietnia 2009 | linkuj hmm... pewnie przekonam się sam:) nie wiem gdzie jechać w sobotę, jak kolega się zdecyduje - to skoczę w góry, jak nie - to może się tam do Ciebie przejadę, mam babcie w Chorzowie więc przy okazji odwiedzę:)
pozdr - dkr z forum:)
reed | 17:43 czwartek, 23 kwietnia 2009 | linkuj Hałdy te znajdują się na styku Chorzowa, Bytomia i Piekar Śląskich. Jest u nas sporo różnych hałd. Ja mam akurat dość blisko do tych w "Trójkącie Bermudzkim" ;) Tyle, że to dość trudny teren, ale dający dość dużo satysfakcji.
shovel
| 12:56 czwartek, 23 kwietnia 2009 | linkuj gdzie jest ten teren? chetnie bym się przejechał:) co prawda chyba bliżej mam w góry, ale jakaś odmiana moze być miła:)